Lokalita

Drevenica sa nachádza v tichom rekreačnom prostredí, je súčasťou novovybudovanej „drevenej dedinky“.
Obec Zázrivá leží v malebnom prostredí na území dolnej Oravy v severozápadnej časti Slovenska. Nadmorská výška obce je 600 m, dominantou nad Zázrivou je známy Veľký Rozsutec (1610 m) a Malý Rozsutec (1343 m). Územie obce Zázrivá je zo všetkých strán obkľúčené pohoriami – Malou Fatrou, Kysuckou vrchovinou a Oravskou Magurou.

Prístup

Zázrivá patrí do okresu Dolný Kubín. Leží na štátnej ceste č. 36 medzi obcami Párnica a Terchová.

Obec je dostupná autom od:

• Párnice (Dolného Kubína a Kraľovian) – 10 km z Párnice, 20 km z Dolného Kubína
  • Terchovej (Žiliny) – 33 km zo Žiliny, 10 km z Terchovej
  • Oravskej Lesnej (okres Námestovo) – 17 km cez horské sedlo Hoľa

Našu drevenicu nájdete v Zázrivej časť Stred, v novovybudovanej rekreačnej oblasti „drevená dedinka“, ktorá sa nachádza na lúke v blízkosti hlavnej križovatky ciest pri vjazde do obce.

Podrobný popis zo smeru od Terchovej:

Ked prejdete veľký strmý kopec medzi Terchovou a Zázrivou, pojdete stále rovno po hlavnej ceste až sa dostanete na ostrú zákrutu doprava. Na tej zákrute resp. križovatke pôjdete rovno, čiže ani nie doľava do centra Zázrivej a ani nie smerom doprava do Dolného Kubína. Prejdete cez most ponad riečku, kde sa nachádza stará opustená drevenica Hájenka. Tam uz uvidíte novú cestu a novovybudované drevenice. Pôjdete po tej ceste a skor smerom ku koncu sa na ľavej strane nachádza naša drevenica, ktora má tradičný nízky tmavošedý latkový plot.